Sedež podjetja, kontakti in podatki o podjetju
Nahajamo se v Zamarkovi 1a, Lenart v slovenskih goricah, vedno smo dosegljivi na obeh telefonih (klic je plačljiv po tarifi telekomunikacijskih ponudnikov) in mail naslovih, ob najavi pa nas lahko obiščete tudi na sedežu podjetja, kjer sicer maloprodaje ne vršimo.
Sicer nas najdete na večjih sejmih po vsej Sloveniji (AGRA, MOS, ALTERMED, NARAVA ZDRAVJE....) kjer se z veseljem z vami pogovorimo in vam omogočimo ogled in preizkus dela našega prodajnega programa.
REGISTRACIJA IN PRIJAVA
1.Obisk in brskanje po spletne strani www.atom.si
Uporaba spletnega mesta www. atom.si je omogočena vsem fizičnim in pravnim osebam, pri čemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.
2.Registracija uporabnika
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www. atom.si , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Prijava v sistem (log in) pa omogoča upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogoča kasnejšo opravo nakupa brez ponovne registracije.
Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.
3. Prijava uporabnika
Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogoča takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naročil, urejanje uporabniškega računa, naročanje in odjavo z novic in dodatne ugodnosti.
POSTOPEK NAKUPA
1.Nakup
Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 3 delovne dni ponudnik o tem obvesti kupca. Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov nekajkrat mesečno dobivate reklamna sporočila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom opisanim v prejeti e-pošti.
2.Nakupovalna košarica in oddaja naročila
Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "dodaj", s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "blagajna".
Odpre se vam obrazec "1" kjer lahko spremenite naslov za račun ter dostave v primeru, da ne želite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa.
Ko izpolnite obrazec kliknite na gumb "nadaljuj" za nadaljevanje v obrazec "2" v primeru, da pošiljate na drug naslov ali obrazec "3 kjer izberete način dostave. S klikom na gumb "nadaljuj" se Vam odpre obrazec "4" kjer izberete način plačila. V obrazcu"5" pa lahko oddano naročilo preverite in ga s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO potrdite in s tem zaključite nakup.
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega predračuna (velja le v primeru plačila po predračunu, katerega zahtevate po mailu polona@atom.si), in ga prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko naša naročniška služba pregleda vaše oddano naročilo. V primeru plačila po povzetju bo paket oddan v dostavo.
3.Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije Uredi košarico. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.
4.Potrditev naročila
Naročilo na spletnem mestu www. atom.si je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.
5.Preklic naročila
Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:
da po e-pošti v 2 urah posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;
izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača;
6. Zavrnitev naročila
Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
7.Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec odda naročilo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta www. atom.si , uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.
V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.
Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
8.Račun in spremna obvestila
Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.
Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo o:
PODATKI O PODJETJU:
Registrirani smo kot trgovina na drobno po pošti in internetu 47.910 in smo od 22.5.2008 člani Trgovinske zbornice Slovenije.
matična številka:5377862000
davčna številka**:SI 33836906
transakcijski računi:IBAN SI56 1010 0005 0941 291 (T) BANKA KOPER d.d.
Podatki o ustanovitvi:
datum vpisa pri registrskem organu: 09.06.1990 v Murski Soboti s sklepom s sklepom Srg 381/90
registrski organ: Okrožno sodišče Maribor
Vsebina sedanjega vpisa: | ZAMARKOVA
|
poreklo ustanovitvenega kapitala: Domači kapital
vrsta lastnine: Zasebna lastnina
ustanovitelji:Peklar Polonca, Mijatović Stanislav
zastopniki:Peklar Polonca, prokurist, Mijatović Stanislav , direktor